Etykiety

czwartek, 16 lutego 2012

kolczyk ear cuff

Sprawa dyskusyjna...
Nausznice- bo taka jest ich polska nazwa, są to kolczyki w większości nie wymagające przekłucia ucha. Obserwując ostatnio blogi modowe zauważyłam, ze przeważa znaczna ilość tych z piórkami.


Jak dla mnie to wymyślanie czegoś na sile. Nie wpasowały się w moje gusta, ale to tylko osobiste spostrzeżenie. Jednak przyznaje, ze do niektórych stylizacji naprawdę pasują. Niestety zwłaszcza te z krzyżami, lub dużą ilością metalicznych dodatków nie są dziewczęce, a bardziej rockowe...




 Choć znalazłam tez bardzo dziewczęcą wersje na którą sama bym się skusiła, ale chyba tylko pchnięta impulsem potrzeby zakupienia nowej rzeczy ;)

 A Wy co o nich myślicie?
N.

3 komentarze:

  1. To ostatnie zdjęcie to Ty czy jakaś inna dziewczyna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja baaardzo lubię nausznice. ;D Obecnie czekam na paczkę z moją pierwszą, którą zamówiłam. ;D Jest to taki smok. Można go zobaczyć na stronie EdiBazaar. Ja jednak zamówiłam z allegro, bo był tańszy. :)

    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super jak tylko przyjdzie podziel się proszę z nami jakimiś zdjęciami chetnie zobaczymy jak prezentuje sie na uchu :)

    OdpowiedzUsuń