Etykiety

wtorek, 21 lutego 2012

buty LITY

Buty przez jednych znienawidzone, dla innych okazuja sie modowym cudenkiem. Buty ortopedyczne- to chyba pierwsze skojarzenie. W tym sezonie w Polsce byly hitem. Mnie podobojaja sie niesamowicie. Jednak przeraza mnie wysoki obcas przy moim wzroscie ;) Najwspanialsze jakie widzialam to te z rozowego "zamszu":


jeffreycampbellshoes.com


jeffreycampbellshoes.com


niebieskie tez piekne, nie jest dla mnie istotne, ze to sa podrobki:



stylowebutki.com

i inne:



jeffreycampbellshoes.com

A Wam jak sie podoba taki rodzaj obuwia?



2 komentarze:

  1. Sa sliczne, baaaardzo mi sie podobaja! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;) może poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm mhm, najlepsze!!!


    pinch-of-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń