Etykiety

środa, 15 lutego 2012

Jest alternatywa!

Od ilu lat nosimy baleriny? Odpowiem za siebie, że od wielu:) W tym czasie zmieniały się materiały, ozdoby, kolory oraz czubki (były okrągłe, ścięte oraz w szpic). Nuda! Rok czy dwa temu dla odmiany zaczęłam nosić zwykłe mokasyny, ale jakoś nie przypadły mi do gustu. Jesienią odkryłam loafersy (lordsy?) czyli buty wsuwane jak mokasyny, ale bez sznurówek. Jestem nimi zachwycona!
Najładniejsze są pewnie te z  kolekcji Christian Louboutin, ale kilka świetnych par widziałam ostatnio w ALDO, spory wybór jest też w sklepach internetowych. Co o nich sądzicie? Będziecie nosić?


Christian Louboutin

asos.com

deezee.pl


D.



1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post, kocham te buty :) Coraz bardziej podoba mi sie wasz blog! zaczne tu czesniej zagladac, powodzenia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń