Etykiety

czwartek, 8 marca 2012

Plamy od wybielacza by MANGO

Do tej pory pamiętam swoje ulubione spodnie z czasów podstawówki, kupiłam je w Benettonie za połowę pieniędzy z komunii. Nie były to zwykłe jeansy, ale niebieskie, farbowane (cieniowane) i na dodatek welwetowe  dzwony! Pamiętam, że nosiłam je tak często, że zupełnie się podarły...

Dzisiaj znalazłam kolejny dowód na to, że moda wraca - w najnowszej kolekcji hiszpańskiej marki Mango znalazłam trzy rzeczy cieniowane tak jak moje ukochane spodnie:





mangoshop.com


Ja  wybrałabym tunikę, bo ma najładniejsze połączenie kolorów... Ale może najpierw poeksperymentuję z wybielaczem / farbami do tkanin i jakimś starszym ciuchem (cenne wskazówki w temacie farbowania widziałam w aktualnym INFOmag).

Jak oceniacie ten trend? Podoba Wam się?


D.

1 komentarz:

  1. Trend? Uwielbiam ! Ma taki swój niesamowity przyciągający uwagę akcent ;)

    OdpowiedzUsuń